Her til morgen kørte jeg en tur til Rønnerhavnen lidt nord for Frederikshavn for at tage billeder. Udover det fedtemøj der er alle steder, var der også et nogenlunde varieret dyreliv.
En snak med et par vinterbadere kom omkring emnet havfruer og som næsten altid, var automatreaktionen, ”Jeg skal ikke fotograferes”. Også denne morgen havde jeg en fornemmelse af en vækket interesse eller måske endda en drøm, man som voksen slet ikke må have. Glæder mig til den dag, der er en der har modet til at lade nysgerrigheden vise vejen.
Det var ikke denne gang, så dagens udvalgte billede er en søstjerne på noget fingertang der er gennemlyst af solen.

